31 Δεκ 2010

Νόμος προσφοράς - ζήτησης, πορτοκάλια 2010.


Κάποιοι ισχυρίζονται ότι "στα πορτοκάλια είμαστε ακριβοί".
Ισχυρίζονται δηλαδή ότι η ζήτηση είναι "ελαστική" (πράσινο), άρα (με βάση το νόμο προσφοράς - ζήτησης), μία μείωση της τιμής θα έφερνε αύξηση πωλήσεων και εσόδων (κίτρινο).
Παρατηρούμε τις τελευταίες μέρες, ότι, ενώ οι τιμές πρώτης ύλης μειώθηκαν, δεν είχαμε αύξηση πωλήσεων, άρα εσόδων.
Άρα, εξάγεται το συμπέρασμα ότι η ζήτηση δεν είναι "ελαστική" (πράσινο), αλλά, "ανελαστική" (μοβ).
Οπότε, παρά την μείωση των τιμών, είχαμε σταθερές πωλήσεις, δηλαδή είχαμε (για όλους, παραγωγούς δηλαδή και επιχειρηματίες), μείωση εσόδων (γκρι).  
Με την πρώτη λογική επιχειρήθηκε, προφανώς, μέσω της μείωσης τιμών ή αύξηση του μεριδίου της αγοράς.
Μια άλλη τακτική όμως που ακολουθείτε σε τέτοιες περιπτώσεις, είναι το άνοιγμα σε νέες αγορές.
Σε προυγούμενες αναρτήσεις θα δείτε παραδείγματα από τις τεχνικές πώλησεως των ισπανών γιά το 2010, όπου επιχειρούν ανοίγματα σε νέες αγορές, Νέα Υόρκη, Ρωσία κ.λ.π.
Δηλαδή, θέλω να πώ, ότι όταν η "πιάτσα" δεν τραβάει, αλλάζεις πιάτσα. Αν  η αγορά που έχεις επιλέξει φτάσει στα όρια της, δεν ανταποκρίνεται δηλαδή παρά τις προσφορές που κάνεις σε μειωμένες τιμές, αλλάζεις πόστο.
Τώρα, γιά το τι πρέπει να γίνει θα δούμε πώς θα πάει και ο Ιανουάριος και θα βγάλουμε πιό ασφαλή συμπεράσματα.
Πάντως, όλα εξηγούνται με κάποιο τρόπο.
θα επανέλθουμε σε αυτό.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου